【蘋果iPhone】Apple首度舉辦iPhone攝影比賽 得獎作品有錢收+在廣告展出

文: Toby Mok
2019.01.28

相信大家去旅行都喜歡影靚相,但好多人都會嫌帶相機麻煩所以選擇用手機影相,iPhone用家的機會來啦!最近蘋果在官方網站就宣布舉辦iPhone攝影比賽,大家只要將用iPhone拍攝的照片上載到社交媒體則可以參賽,蘋果仲會為勝出的相片付出授權費添!

蘋果最近就宣布舉辦攝影比賽,大家只需將想參賽的相片上載到社交媒體(Instagram、Twitter同微博),再在相片下打上#ShotOniPhone就可以參賽。

如果怕上載到社交媒體會令圖片像素降低,大家亦可以將參賽圖片傳送到shotoniphone@apple.com 再將圖片格式改為 「名字_姓名_iPhone型號」就可以參賽啦。

比賽最終會選出10張最佳圖片,而蘋果亦表示為了支持創作,官方會為勝出比賽的10張圖片提供授權費用,獲獎圖片更會在部分城市的廣告板、Apple store同官方網站展出添。

而大家亦可以使用iPhone手機的內置應用程式、或者第三方的軟件執相。

有興趣的果迷們記得mark實日子去參加啦!

資料及圖片來源:Apple

 

活動資訊

  • 日期2019年1月22日 - 2019年2月7日
  • 地址 Apple網站

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!