【尖沙咀美食】尖沙咀和食店蜜庵本膳推季節限定甜品 春日櫻花班戟/酒粕雪糕

文: LorLor Lee
2019.03.19

日本每逢3、4月都是浪漫的季節,街道四處都是淡淡粉紅的櫻花。而近日尖沙咀日式和食店「蜜庵本膳」為了迎接春日來臨,推出一系列期間限定的櫻花甜品,採用日本產櫻花漬做,有櫻花班戟、酒粕美人軟雪糕、櫻花特飲等。鍾意食甜品的朋友就要試試啦~

尖沙咀一間日式和食店「蜜庵本膳」早前因推出日式米粉班戟而大受歡迎。

日本3、4月的櫻花為人熟悉,每年都吸引大批遊客遊日賞花。餐廳為了慶祝新一年春日的到臨,3月中起推出期間限定的櫻花甜品,材料全是用日本產櫻花做。

春和日麗pancake($108) ,由櫻花寒天、忌廉和小豆榮再加上米粉班戟組成,寒天煙韌彈牙和軟綿綿的小豆蓉,配搭好夾。

春莓大地pancake($158),由櫻花加上水果的香甜組成,材料除了櫻花忌廉和寒天,還日本草莓、求肥卷餅、杏仁寒天和紅豆蓉。

多重配搭令甜品的口感和味道更豐富。

櫻花x酒粕美人軟雪糕($78)

可以由客人自由將櫻花蜜與清酒酒粕(微量酒精)滴到雪糕上

櫻花圓水羊羹($78)

混合櫻花羊羹、寒天、芋圓等,散發清甜花味。

櫻花青檸焼酎雞尾酒($68)

櫻花甘酒拿鐵($48)

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓