【西貢美食】西貢海旁靚景悠閒Café!煙三文魚多士/牛油果烤雞沙律

2019.04.11

不少人放假都會揀到西貢玩,逃離繁忙都市輕鬆一下,該區有靚景之外,亦有多間靚餐廳!位於西貢海旁的Little Cove Espresso,裝潢似足外國的Cafe,陽光充足外,仲可以欣賞海邊美景,是個周末放假避世的好地方!

咖啡店內空間感十足,簡約乾淨的設計風格,加上充足的日光和海邊美景,整體感覺相當舒適。

 

店內有不少美食供應,煙三文魚多士($92)份量十足,配上香脆多士,加埋醬汁一齊食就更滋味!

 

牛油果烤雞沙律($105),雞肉嫩滑入味,加上開胃醬汁,牛油果迷值得試試!

 

 仲有店內特色的螺旋藻沙冰杯($65) ,面層佈滿開心果、香蕉、果仁及士多啤梨,夠晒豐富之餘,味道相當開胃!

 

 

 

店內另有多款特色飲品,薑黃 Latte$46)和紅菜頭朱古力Latte$46)。

愛飲咖啡的朋友亦可以一試Coffee tonic ($46)!

活動資訊

  • 地址 西貢海旁廣場兆日樓地下1-2號舖
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間7:30am-6pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓