【九龍灣好去處】九龍灣2小時任整首飾DIY工作坊 自製專屬手鏈/頸鏈/耳環

文: Toby Mok
2019.09.14

最近九龍灣一間首飾工作室推出兩小時任整首飾DIY工作坊,大家可以在兩小時內任整手鏈、頸鏈、耳環,而工作坊開始前更有導師教學基本製作DIY耳環技巧,並不包含在兩小時課程中,變相工作坊最少可完成兩件飾物,而店主更稱有人成功於限時內手作達7款首飾,大家可以同情人或朋友去玩玩!

最近新開3個月位於九龍灣的首飾工作室Beibei Collection推出兩小時任整首飾工作坊,大家可在限時內任整手鏈、頸鏈、耳環。

工作坊有超過30款珠粒及吊飾提供,大家可以按自己喜好設計首飾。

而工作坊開始前會有導師向大家教導基本製作耳環技巧,而成品亦會免費送給參加者。

學完基本製作技巧後就可以正式製作專屬自己的首飾,參加者需要親手拼合所有首飾的零件,不過導師亦會在旁指導大家,相信新手亦可以掌握。

工作坊亦同時提供耳針及耳夾可選擇,等沒有耳洞的朋友都可以整出自己喜愛的耳環。

另外仲可以整頸鏈及手鏈。

當然仲有其他款式首飾可以整,按下圖睇款式詳情。

工作坊價錢為$338,有興趣的朋友記得約埋三五知己或者另一半去玩啦!<按此報名>


 

活動資訊

  • 地址 環球工商大廈11樓17i室

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓