【新店2019】歐美化妝品店Sephora再開分店!3400呎分店將進駐銅鑼灣取代MONKI

文: 劉紀彤
2019.09.23

歐美化妝品零售店Sephora旗艦店早前回歸香港,於中環國際金融中心商場新店開幕大約兩個月,吸引了唔少鍾意扮靚的女生去shopping!最近銅鑼灣皇室堡商場就有Sephora的圍版,更寫上Coming Soon,相信Sephora即將再開分店進駐銅鑼灣,附近的朋友想去行街就更加方便啦~

銅鑼灣皇室堡商場近日有寫上Sephora Coming Soon的圍版,相信Sephora即將會於銅鑼灣開設香港區第二間分店!

 

Sephora圍版的舖位原先為MONKI店舖,MONKI銅鑼灣分店於2016年開幕,為香港的第四間分店,店舖面積有3400呎。

Sephora旗艦早前於中環國際金融中心開幕,店內有超過40個獨家全新品牌,彩妝、護膚、美髮及香水用品一應俱全,仲有首次進軍香港的美容彩妝與香水品牌,包括LOEWETarteIT CosmeticsJack Black

 

Sephora中環店品牌一覽:

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓