熱爆「罐頭豬仔」變身8大鬼馬造型 肥嘟嘟減肥豬+雪人/泰王/青花瓷/朱古力造型

文: 劉紀彤
2019.10.25

香港玩具公司TOYZEROPLUS和人氣手作人Cici’s Story原創設計的羊毛氈豬仔公仔LULU早前推出的「罐頭豬仔」造型玩具熱爆各地,最近「罐頭豬LuLu」又有新搞作啦,今次LULU離開罐頭唔扮午餐肉,反而變身多個唔同的造型包括青花瓷豬、泰王豬等等,全部造型都好鬼馬,即刻睇睇有咩搞鬼新造型啦!

「罐頭豬LuLu衝出國際,去了泰國打扮成黃金暹邏豬,仲戴上了泰國皇室的頭飾,金光閃閃好威風!

 

 

做完泰國皇室,LULU仲去了冬季王國,化身雪之王子、雪人、雪怪,同大家一齊迎接冬天~

 

 

就嚟萬聖節,LULU豬都換上Halloween造型,好有節日氣氛~

 

「罐頭豬LuLu仲化身青花瓷,好有特色!

 

唔知係唔係食太多,肥嘟嘟的LULU仲穿上運動裝打算減肥!另外仲有朱古力豬,款款都好可愛!

 

鍾意「罐頭豬LuLu的朋友可以到>>TOYZEROPLUS官網睇睇。

圖片來源:TOYZEROPLUS官網/IG/weibo/ Cici’s Story

 

 

活動資訊

  • 地址 TOYZEROPLUS官網/LOG-ON

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓