【聖誕好去處2019】Miffy冬日荷蘭聖誕小鎮襲港!巨型聖誕樹/冰雪世界砌雪人

文: Eunice Lam
2019.10.30

聖誕節2019就快到了,Miffy將會從荷蘭飛來香港,於11月15日至明年1月5日期間登陸西寶城、昇悅商場及昇御商場同大家一齊過聖誕!今次Miffy以睽違多年的七八十年代尖耳造型現身,打造「miffy夢幻聖誕小鎮」,充滿節日氣氛的冬日荷蘭大街,各位Fans記得唔好錯過!一齊率先睇下有咩影相位啦~

西寶城「miffy夢幻聖誕小鎮」

第一站來到西寶城「miffy夢幻聖誕小鎮」,miffy正忙著為一間間橙色小屋佈置裝飾,打造充滿聖誕氣氛的冬日荷蘭大街,另一邊廂,miffy已經坐在禮物雪橇上,同大家穿越小鎮的不同角落大派聖誕禮物及影相打卡!

西寶城-「miffy夢幻聖誕小鎮」

日期:2019年11月15日至2020年1月5日

時間:上午10時至晚上10時

地點:西寶城UG中庭

 

昇悅商場「miffy聖誕禮物樂園」

第二站去到「miffy聖誕禮物樂園」,miffy帶來不少特色手信準備送給大家作為聖誕禮物,並將禮物車裝得滿滿,在城堡前靜候大家,更可以坐在長凳上的miffy合照!

 

昇悅商場-「miffy聖誕禮物樂園」

日期:2019年11月15日至2020年1月5日

時間:上午10時至晚上10時

地點:昇悅商場1樓中庭

 

昇御商場「miffy聖誕冰雪世界」

想過白色冬日聖誕,感受異國節日氣氛,第三站就要去到「miffy聖誕冰雪世界」,大家可以於巨型聖誕樹旁拍照留念。而在另一邊白茫茫雪地上,miffy和朋友正在玩雪兼砌雪人,Fans記得唔好錯過啦~

 

昇御商場-「miffy聖誕冰雪世界」

日期:2019年11月15日至2020年1月5日

時間:上午10時至晚上10時

地點:昇御商場LG中庭

 

西寶城將率先推出一套10款miffy經典造型的全新WhatsApp貼圖,記得留意西寶城Facebook專頁的帖文,即可免費下載miffy WhatsApp貼圖。此外,西寶城在聖誕節前夕更會閃推佳節別注版miffy WhatsApp貼圖,大家記得密切留意!

活動資訊

  • 日期2019年11月15日 - 2020年1月5日
  • 地址 香港卑路乍街8號 (港鐵香港大學站C2出口)、九龍荔枝角道833號 (港鐵荔枝角站D3出口)、九龍漆咸道北388號 (港鐵何文田站B1出口)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓