【女性係高危一族?擁有同包山后一樣嘅強健骨骼!】

文: Mo Mo
2019.11.10

除咗瘦身,補鈣都係女性嘅終身事業,因為更年期女性係骨質疏鬆症嘅高危患者,有統計發現,九成七女性嘅鈣質攝取量不足,所以為我地骨骼補鈣係非常重要!就連成日運動嘅五屆搶包山冠軍攀登運動員黃嘉欣(Angel)都一樣非常重視,一邊攀石一邊補鈣!除咗鈣之外,仲有鎂、鋅、維他命D等營養素,想一次過吸收呢堆營養素keep住骨骼健康?即刻睇埋落去就知有咩好方法!

包山皇后都關注骨骼健康,你點可以唔理!

 
既然女性要對骨質問題提高警覺,到底從何入手好呢?梗係要跟啲專業人士學吓嘢~骨骼健康對一個攀登運動員更加係特別重要,所以包山皇后黃嘉欣(Angel)都一直關注點樣可以更有效護骨。Angel係一個二級運動教練,超過15年教授攀登經驗,仲奪得五屆搶包山比賽冠軍,相信佢嘅骨骼健康已經比一般人更好,不過,就算自己覺得骨骼冇咩問題,但其實內在問題都係不容忽視嫁~特別係30歲開始就更需要關注!食多啲乳製品當然可以補鈣,但淨係補鈣又夠唔夠呢?平時Angel又會點樣護骨呢?

點解補鈣咁重要?

唔講唔知,原來人體99%嘅鈣係藏喺骨骼同牙齒,所以同骨骼發育與健康關係非常密切,而餘下嘅1%就分佈喺血液、細胞間液同軟組織中,保持血鈣濃度對維持人體正常生命活動有住至關重要嘅作用。即係話唔夠鈣,身體就會運作唔到嫁喇!人類的骨質密度會喺20歲尾果陣達到最高水平,但當步入30歲時,骨質密度就會逐漸下降,從而更易遇到骨質疏鬆或斷骨等問題~懷孕母親就更需要攝取足夠鈣同鎂,幫助胎兒骨骼健康發展。

糾正錯誤觀念 骨骼唔只補鈣

有唔少人都以為只需要攝取鈣,就能夠強健自己嘅骨骼,但其實要充分地吸引並且發揮鈣嘅效能,其他嘅營養素亦唔可以缺少,當中包括鎂,維他命D等,而鎂能夠令人體充分發揮鈣的效能,係眾多礦物質中對骨骼最重要,不過我地平時日常飲食,人類所攝取嘅鈣質遠遠比鎂多。咁仲有咩辦法可以吸收足夠嘅鎂呢?

鈣鎂鋅補鈣液加入草本配方 發揮最大效能!

想一次過吸收鈣、鎂同維他命D等營養素,可以學Angel嘗試吓鈣鎂鋅補鈣液,攀住石都要拎住佢就知幾重要啦!Salus鈣鎂鋅補鈣液針對現代人嘅飲食習慣,研製出 Floradix鈣鎂鋅草本補充配方,以天然食物同草本植物為主,可以提供更多營養,提升鎂對鈣嘅比例,配方中仲加入維他命D同鋅,鋅亦係維護牙齒同骨骼健康嘅另一必需元素,穩固骨骼結構。

 
Salus鈣鎂鋅補充液長期用都冇問題,而且係果汁口味,容易入口,適合任何年齡、不同體質人士使用,可以提供你每日鈣質所需,而唔會加重消化系統嘅負擔~因為佢係高水溶性鈣質複合物,含有機酸,容易吸收,大約 90%液體鈣可以被吸收,以較少嘅劑量發揮出最大嘅效能!

 
以後想骨骼健康,就緊記唔只要進食乳製品補鈣,更要補鎂!選擇Salus鈣鎂鋅補充液可以方便快捷咁強化鈣質吸收,骨骼健康自然去邊、運動都冇問題!

產品可以從萬寧及萬寧plus、華潤堂、Food for Life、一田、Apita 、Citysuper、Aeonbody找到。

更多詳情:http://bit.ly/2WQSbzB


*資料由客戶提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓