【灣仔好去處】灣仔玩夢幻吹玻璃DIY工作坊 自製星空首飾/粉嫩色水杯

文: Toby Mok
2020.09.25

香港有不少吹玻璃DIY工作坊,不過大部分都是只能製作比較小型的玻璃精品,例如玻璃小瓶、玻璃吊飾等等,未能真正感受吹玻璃的樂趣。而灣仔就有玻璃工作室Glazden推出吹製玻璃杯DIY體驗班,體驗班有導師親身教大家吹玻璃技巧,教大家親手製作出專屬自己的玻璃杯。除了可以體驗製作比較大型的玻璃製品外,大家亦可以選擇玻璃玫瑰體驗工作坊及節日玻璃裝飾球體驗DIY工作坊。

吹玻璃DIY工作坊會有專業導師親身教導,每步都會在旁監督,吹玻璃杯新手都可以輕易做到!

首先選擇自己想要的顏色,再將玻璃沾上顏色粉,之後就可以放入烤爐進行第一次燒製,按下圖睇其他步驟。

除了有玻璃杯DIY製作班之外,大家亦可以參加玻璃玫瑰體驗工作坊及節日玻璃裝飾球體驗工作坊。

當然現場仲有其他精品啦,全部都好靚!

現時3大吹玻璃體驗工作坊只剩下少餘日子,以下為各大工作坊的價錢詳情,有興趣的朋友記得約埋朋友去玩吓啦!<按此預約

圖片及資料來源:kkday

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓