【新年2020】LEGO新推鼠年新春限定別注版!搶先睇舞獅賀歲/新年廟會套裝

文: Eunice Lam
2020.01.08

新年就快到,準備迎接鼠年的來臨,LEGO再度加推金鼠迎春 LEGO®新春限定別注版,拼砌農曆新年的喜慶場景,陪大家熱鬧過肥年!大家可以到LEGO各大銷售點購買「80104舞獅賀歲」及「80105新年廟會」,兩款產品可互相配合拼砌,一齊率先睇下有咩特別啦!

80104舞獅賀歲套裝包含5隻傳統醒獅、8位迷你人包括:主持人、金鼠大軍、3名身穿印上金色飛龍大紅色服裝的樂手及3名穿上舞獅服的專業舞獅師傅。而且仲配合中古典色彩的中式廟宇牌樓及樁柱場景,充滿新年特色。

而80105新年廟會套裝則以人物為主,包含14位身穿富新春特色服務的迷你人偶。另外,仲包括多個年宵攤位及桃花樹裝飾,可以感受濃濃的傳統新年氣氛。

有興趣的朋友可以在LEGO Certified Store、香港樂高探索中心禮品店、香港玩具 “反”斗城及各大百貨公司、LOG-ON、HKTVmall 及 Let's GO商店購買。

活動資訊

  • 地址 LEGO各大銷售點

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓