【新年2020】迪士尼主題新春利是封登場! Toy Story/米奇/唐老鴨/Duffy

文: Tracy Chan
2020.01.15

農曆新年臨到,不少人都開始買利是封準備過年。迪士尼推出了一系列卡通利是封,包括:米奇、米妮、唐老鴨、Toy Story、Duffy等。部分款式有立體設計,更可拉出祝賀語,夠晒特別。迪士尼粉絲要留意喇!

迪士尼‧彼思主題新春利是封由Toy Story 4個人氣角色三眼仔、巴斯光年、胡迪及翠絲做主角,以他們的造型作利是封設計。

米奇與好友主題新春利是封的卡通角色則有米奇、米妮、唐老鴨、黛絲、鋼牙與大鼻。利是封更可拉出祝賀語,夠晒特別。

Duffy與好友主題新春利是封有齊Duffy、CookieAnn、StellaLou等角色,利是封上更有立體設計。

另一款米奇新春利是封則印有「奇妙年年」的祝賀語。

活動資訊

  • 地址 香港迪士尼樂園

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓