【上環好去處】上環毛茸茸刺蝟袋鈎織DIY工作坊 兼整超可愛樹懶/織袋/巨型大桔

文: Toby Mok
2020.01.22

近年刺蝟深受女生歡迎,上環一間工作室The Mint Box Studio最近就推出鈎織刺蝟毛毛袋DIY工作坊,工作坊會有導師教導大家鈎織技巧,除了可以參加刺蝟毛毛袋DIY之外,The Mint Box Studio仲提供其他工作坊,包括可以整樹懶收納袋、織袋、鈎織狗仔貓仔等等,大家仲可以提供想整的精品叫導師教你整!

位於上環工作室最近推出多個鈎織工作坊,當中仲包括近年大受女生歡迎的刺蝟主題毛毛袋。

鈎織刺蝟毛毛袋屬於中上難度的工作坊,不過大家不用怕,DIY工作坊會有導師親身教導鈎織技巧,一步步教大家點整,按下圖睇製作詳細步驟。

除了可以DIY刺蝟毛毛袋外,工作室仲提供其他工作坊,包括可以整樹懶收納袋、鈎織袋、鈎織狗仔貓仔等等,按下圖睇有咩DIY工作坊。

工作坊詳情
價錢:$980
課堂時間:6小時
有興趣記得約埋朋友去玩吓啦~<按此預訂

活動資訊

  • 地址 香港上環文咸西街44-46號,南北行商業中心2樓3室
  • 網址網址

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓