【香港仔美食】手工果醬Let's Jam Café開新分店 歎全日早餐/鬆餅/九宮格多士

文: LorLor Lee
2020.02.08

西貢這間手工果醬Café「一起果醬 Let's Jam」主打多款自家製果醬,配搭英式全日早餐All Day Breakfast、英式奶油鬆餅等,當中的果醬九宮格多士更是招牌之一!除了西貢、尖沙咀有分店之外,早前官方宣布有新分店將進駐香港仔,香港島區的朋友都食到啦!

西貢這間手工果醬Café「一起果醬 Let's Jam」主打多款自家製果醬,一直深受歡迎,早前於Facebook專頁官方宣布將於香港仔開設新分店。

當中的果醬九宮格多士更是招牌之一,還有英式全日早餐All Day Breakfast、英式奶油鬆餅等,都是搭配自家製果醬。另外更有加入果醬製作的菜式,例如士多啤梨醬燒豬肋骨、玫瑰蘋果醬單骨雞翼。

店舖更有售一系列自家製果醬,讓大家返屋企都歎到~

來源:FB@Let's Jam 一起果醬

活動資訊

  • 地址 香港仔香港仔大道194號地下
  • 人均消費$101 - $200

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓