網民分享超市買$15可再生豆苗 食完再翻種3至4次都得

文: LorLor Lee
2020.03.06

近日疫情嚴峻,菜價上漲,當中豆苗價錢偏貴,早前網上就有一款特別的豆苗受到網民熱議,不單價錢親民,而且還可以「再生」!買一包可以食完再種,種完再食,網民指一包可以翻種3至4次,現在香港不少日式超市已經可以買到,見到的朋友不妨買來試下!

有香港媽媽在Facebook群組「今晚煮乜好」分享在香港日式超市買到一款日本可再生豆苗,價錢親民只需$9,而且只要將食用部分剪去,就可以放在盆內栽種,種數天又能再食。有網民更表示一包豆苗可以翻種3-4次。

這款豆苗由日本村上農園推出,豆苗連著根部,只要剪下食用部分,再將根部放在水中浸泡栽種,7至10天就可以種出新豆苗,種完又可以再食。

豆苗於香港不少日式超市已經可以買到,例如一田、吉之島,還有驚安的殿堂(Don Don Donki)亦有售,想買的朋友不妨搵搵啦~

資料來源:FB@今晚煮乜好豆苗研究所

活動資訊

  • 地址 香港各大日式超市

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓