新手港爸街市買餸比人呃 兩粒「西蘭花」要價$63?網友:街市唔洗$10個

文: 黃樂恩
2024.04.15

兩粒「澳洲西蘭花」要價$63,港爸去街市買餸比人呃?近日於Facebook群組「荃灣人」上,就有年輕港爸上傳了一張在街市買西蘭花的照片,表示日前(8日)妻子很想食西蘭花,於是他便去了荃灣街市買餸,原以為西蘭花是一種很平民常見的蔬菜,其價錢約$10-20左右,沒想到最後卻買了2粒要價$63的「澳洲西蘭花」,一頭霧水之下,他只好網上發文詢問網友「我有冇比人呃?」

從他上傳的照片可見,白色膠袋內放了兩粒「澳洲西蘭花」,看起來與一般市面看到的西蘭花未有太大差別,難以用肉眼區分它的產地。膠袋內還放有數扎青蔥,相信是菜檔在買菜時送上。港爸在文中透露自自己是「新任爸爸」,並在帖文中寫道,「琴日(8)去荃灣街市買餸,老婆話想食西蘭花,咁我諗都係一個10零$20一個啫,結果買兩個買咗$63......話係澳洲.......」。

帖文一出,即引起大批網友留言討論,不少人看到港爸親自到街市買餸的行為後,第一時間大讚他是「好好先生」、「你太太好幸福」,同時也指出港爸今次是「比人呃」,「街市唔洗$10個」、「買外國蔬菜一定去超市買」,又提醒他下次買餸要貨比三家,去街市最好還是購買本地蔬菜較好。

但亦有網友指出,澳洲西蘭花價錢上的確會比較貴,加上香港很多街市都會以磅作計算,所以其價格會比超市貴,「澳洲來路貨係咁上下」、「你去一田睇,買一個澳州都要4-50蚊」、「澳洲係差唔多依個價錢」。

來源:FB@荃灣人

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓