抗疫在家 不如當大廚

文: PM
2020.03.11

抗疫期間,留在家的時間比以往多。少了出外用膳,不如在家玩煮飯仔。從飲食入手,攝取充足營養。自己準備食材,自然食得健康點,增強身體免疫力,為健康打好基礎。今次教你煮三款在家都好易做到的美食!

 蒜香蜆肉意粉

蜆肉含豐富鐵質,有助身體製造紅血球,幫助提升免疫系統的活力。蒜含大蒜素,具抗菌及抗病毒之效。

材料: 蜆連殼12隻、意粉100克、蒜蓉4瓣、辣椒1隻、黑胡椒少許、海鹽少許

做法:

1.      蜆預先浸水4小時,讓其吐沙,再用牙刷清洗乾淨表面。

2.      烚意粉8分鐘,瀝乾備用。

3.      細火燒熱平底鑊,放2湯匙橄欖油,炒香蒜蓉

4.      加入蜆肉煮約2分鐘至開口,熄火。加入意粉、海鹽和黑胡椒調味,即可上碟。

 

Tips:蜆一定要預留足夠時間浸水吐沙。

咖喱雞飯

雞肉有豐富蛋白質,咖喱粉不只有大量抗氧化劑,其中的薑黃素可以紓緩各款炎症,提升腦部健康。

材料:雞件半磅、薯仔一個、蕃茄兩個、洋葱一個、蒜頭一球、咖喱粉一包

做法:

1.      蒜頭、洋葱、蕃茄切碎,薯仔切件。

2.      細火燒熱平底鑊,放5湯匙橄欖油,細火炒香蒜蓉及洋葱粒,加入蕃茄蓉同炒,再加入咖喱粉炒香。

3.      加入切件的薯仔及雞件兜勻,加滾水同煮約30分鐘,即可上碟。

Tips

 

  • 講究一點,可以紅椒粉、薑黃粉及五香粉,以1:2:1的比例代替咖喱粉。
  • 加多一點切碎的蕃茄、洋葱及蒜頭,完成品的醬汁就更豐富,撈飯超好味!

 

雞扒牛油果藜麥沙律

藜麥被稱為超級食物,有人類全部9種必需氨基酸,是一個全面的蛋白質來源。牛油果膳食纖維豐富,有豐富抗氧化劑。同時進食牛油果和番茄,可幫助人體吸收更多茄紅素,事半功倍!

材料:雞扒100克、牛油果半個、車厘茄10粒、三色藜麥30

雞扒醃料鹽及胡椒粉 各少許

油醋汁:橄欖油2湯匙、意大利黑醋2湯匙

做法:

1.      雞扒洗淨抹乾,以鹽及胡椒醃30分鐘。

2.      煎雞扒,放涼後備用。

3.      三色藜麥沖洗,以2杯清水煮10分鐘,熄火後焗10分鐘,瀝乾備用。

4.      牛油果用匙羹起肉,切片。車厘茄開半。

5.      將牛油果、藜麥、車厘茄及雞扒放入碟,淋上油醋汁,即成。

注意:可用檸檬汁代替醋。

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

活動資訊

  • 地址 香港

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓