【台灣網購】迪士尼帆布餅乾鞋登場!得意史迪仔/小熊維尼、百搭黑/白/奶茶色

文: Tracy Chan
2020.03.26

台灣品牌Grace Gift推出迪士尼帆布餅乾鞋,餅乾鞋有10款大熱迪士尼卡通人物的鞋款可以選擇,包括史迪仔、小熊維尼、小飛象、米奇米妮、三眼仔等。餅乾鞋的配色就選用了白色、黑色、奶茶色等百搭易襯的顏色。迪士尼粉絲要留意喇!

台灣品牌Grace Gift經常與不同卡通聯乘,今次就與迪士尼聯乘推出帆布餅乾鞋,餅乾鞋的鞋舌上都分別繡有史迪仔、小熊維尼、小飛象、米奇米妮等迪士尼卡通人物,餅乾鞋亦選用了白色、黑色、奶茶色等百搭易襯的顏色,而鞋邊就有配以粉藍色、粉紅色、啡色等配色。迪士尼餅乾鞋的售價為HK$432,Grace gift亦提供全球運送服務,身處香港都可以買到。

點擊圖片睇10款迪士尼餅乾鞋款式:
大家有興趣可到>官網選購<

購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。

來源:Grace Gift 

活動資訊

  • 地址 Grace Gift

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓