2020年9件意想不到聯乘系列產品!KFC炸雞鞋/Paul Smith文具/Supreme Oreo

文: 劉紀彤
2020.03.30

跨品牌的聯乘系列一向深受歡迎,當中唔少品牌合作推出的產品更是令人意想不到,引起熱烈討論!2020年亦有唔少一度引起話題的聯乘系列產品,當中包括有KFC聯乘Crocs推出炸雞鞋、Supreme最新一季推出Oreo限量版曲奇等等,搞鬼又特別!

美國快餐連鎖店KFC肯德基和休閒鞋品牌Crocs跨界別合作,推出以炸雞桶作設計的休閒鞋,鞋面印滿香脆炸雞,而鞋底就模仿炸雞桶包裝紙,更印有肯德基爺爺圖案,另外鞋上面更有兩個有炸雞味的炸雞型配飾,設計非常新穎,完全估佢唔到!KFC炸雞鞋將於2020年春季推出,鍾意KFC炸雞的朋友可以考慮一下! 

Supreme2020春季系列同樣充滿驚喜,除了新推出的服飾之外,今次SupremeOREO合作推出限量版Oreo曲奇餅,Oreo曲奇變成紅色,一邊印有OREO字眼,另一邊則印有Supreme,好特別!除了OREO之外,仲有保鮮袋、即影即有相紙等等,同樣將於2020年春季推出!點擊圖片睇仲有咩產品啦!

2020年英國時裝品牌Paul Smith和筆具品牌CARAN D'ACHE聯乘推出多款文具,包括有8色限量版水溶木顏色及原子筆,用了Paul Smith經典「藝術家條紋」包裝,原子筆筆身和包裝盒上更印有Paul Smith燙金簽名,款式設計少見特別~ Paul Smith聯乘CARAN D'ACHE系列現時在香港誠品書店有售,有興趣可以去睇睇~

 

圖片來源:crocssupremenewyork誠品書店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓