WOLL便攜式小型雙層蒸煮盒開箱 操作簡單20分鐘輕鬆煮出健康新鮮飯餸

2020.04.04

無時間開爐煮飯,但又想簡單快捷食到新鮮飯,雙層蒸煮盒就最適合不過。雙層蒸煮盒除了有蒸煮功能,亦可翻熱飯餸,返工帶飯人士都可以即時煮出新鮮午飯~今次同大家開箱一款近期超市印花換購的Woll雙層蒸煮盒,即刻睇睇點用啦~

這款蒸煮盒粉色雙層設計,外型十分討好。容量有1.4L,共有兩個連蓋不鏽鋼容器,分別是 750ml 和 650ml。不鏽鋼容器可直接冷藏或蒸煮食物,有防乾燒保護。配備真空泵,可為已裝食物的不鏽鋼容器抽真空,運送食物的中途都可以確保食材新鮮。

雙層蒸煮盒最方便就是可以直接蒸煮飯餸,用法非常簡單,先將食材放入食物盒,然後加水入蒸煮盒,再將食物盒放上去。按制就開始蒸煮,大約20分鐘就完成。

 

使用時注意加熱飯菜或煮飯時,應取出食物盒蓋。

除了直接蒸煮飯餸,亦可將不同的菜式翻熱,比起用微波爐更加健康!

 

有興趣人士可以印花到惠康超級市場換領或換購。

 

免費換領所需笑印:300個

 

換購所需笑印:150 +$99 / 50+$209

活動資訊

  • 日期2020年3月13日 - 2020年7月29日
  • 地址 全港

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!