Aeon$12店4款微波爐煮食用具推介!10分鐘無火快速煮燒魚/燒肉/蔬菜/意粉/拉麵

文: 劉紀彤
2020.04.16

最近大家都儘可能留係屋企食飯,避免外出。不過工作忙碌,有時懶得開火煮飯又唔想叫外賣仲有咩選擇?今次係$12店搵到4款微波爐煮食小工具,只要預備食材、微波爐,唔使開火,大約十分鐘就可以煮到一餐有菜有肉的豐富菜式,4款小工具抵買又實用,有需要可以買定係屋企或者公司用啦!

推介「燒魚/燒肉碟」,只要將魚柳加入調味料、醬油再放上碟,在微波爐叮1-2分鐘就食得!另外包裝上亦有製作燒雞肉串的教學,同樣將雞肉、大蔥放上碟叮熟就可以,不過視乎魚柳、雞肉厚度所需要時間或有不同,食之前記得要確保食物已經全熟!

按圖放大睇步驟啦!

另一款蔬菜專用的微波爐食物盒內有一個小兜,可以直接將蔬菜放上小兜洗乾淨,然後放入食物盒蓋好,再用微波爐叮3-5分鐘就得。

主食方面有微波爐意粉盒及拉麵碗,將意粉或拉麵放入專用盒/碗內再放入微波爐加熱就可以。

 

意粉盒有一個出水位,微波爐加熱後可以直接將多餘水份倒出,十分方便。不過要留意,意粉盒比較長身,未必可以放入較細部的微波爐。

將拉麵放入拉麵碗,加入配菜及水,放入微波爐加熱7分鐘後倒調味料就食得!

以上微波爐煮食小工具可於$12店(Living Plaza By Aeon)買到,有興趣可以去睇睇啦!

活動資訊

  • 地址 Living Plaza By Aeon各大分店
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓