【西環好去處】西環高先電影院主打文化小眾電影 西區首間戲院睇文藝片新選擇

2021.02.18

位於西環的高先電影院宣佈在年初七2月18日戲院重開之日正式開業,去年西環區議員彭家浩就在Facebook專頁分享,西環區即將開設新戲院更會以小眾文化電影為主,令不少人相當期待,如今戲院正式開業以後想睇睇文藝片又多個選擇!

高先電影院宣佈於2月18日開幕,獲得不少人支持。

去年彭家議員Facebook專頁分享,西環首間戲院將會位於北街海怡花園3座,以文化小眾電影為主打,形式類似油麻地百老匯電影中心,預計於六月三十日完工。

西環區以多年沒有設立戲院,該區的朋友想睇戲的話,就要到中環、銅鑼灣或數碼巷等戲院,如今宣佈即將設立新戲院,更會播放不少對文藝電影,相信對許多中西區朋友來說是好消息!

來源:FB@Jordan Pang 彭家浩、FB@Broadway Cinematheque 百老匯電影中心、FB@Golden Scene Cinema 高先電影院

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!