【灣仔美食】灣仔新開濃郁鯛魚湯烏冬 新鮮熬製魚湯配龍蝦/花膠泡飯/蒲燒鯛魚

文: LorLor Lee
2020.06.09

灣仔最近新開一間鯛魚湯烏冬專門店「赤鯛」,主打多款配搭海鮮的鯛魚湯烏冬、泡飯,魚湯每日用大量鯛魚骨新鮮熬製,鮮甜濃厚。另外仲食到坊間較少見的蒲燒鯛魚腹定食,魚腹油脂甘香,送飯一流!一眾鍾意魚湯及海鮮的朋友不妨試試這間新店~

灣仔最近新開一間鯛魚湯烏冬專門店「赤鯛」,所採用的魚湯是每日用大量鯛魚骨新鮮熬製,再配搭不同海鮮配料,味道鮮甜濃厚。

元祖叉燒鯛魚濃湯烏冬 ($82),日式叉燒選用油脂分佈平均的豚肉,先把表面煎至香脆,再用特製醬汁經低溫慢煮4至5小時,所以肉質入口軟腍。

龍蝦櫻花蝦鯛魚濃湯烏冬 ($138),加入了原隻波士頓龍蝦,肉質彈牙,還有滿滿的蝦膏。鯛魚湯配上櫻花蝦,味道好鮮甜。

松葉蟹帆立貝蟹棒魚籽鯛魚濃湯烏冬 ($135),日本直送松葉蟹,鮮甜嫩滑,帆立貝大粒肥美。

石鍋鮑魚花膠鯛魚濃湯泡飯 ($138),養生滋補之選!

蒲燒鯛魚腹定食 ($98),淋上特製醬汁燒製,魚腹油脂甘香,送飯一流!定食更搭配柚子蓮藕、昆布福袋、野菜沙律及鯛魚湯,豐富抵食。

活動資訊

  • 地址 灣仔灣仔道221A號天樂大廈地舖
  • 人均消費$101 - $200

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓