【動物之森/動物森友會】任天堂官方網店開幕!首推35款動森周邊精品/家品

文: 劉紀彤
2020.06.24

Nintendo TOKYO任天堂最近宣佈推出網店My Nintendo Store(マイニンテンドーストア),網店由任天堂官方營運,相信將會不斷推出各式各樣的自家周邊商品,而網店開幕首個推出的系列就是近月人氣爆登的動森(動物之森/動物森友會)系列商品!新推出的動森官方周邊精品有家品如水杯、飯盒、家居拖鞋,另外亦有文具、Tote Bag、護手霜、手機配件等等,款式又多又吸引!

Nintendo TOKYO任天堂網店My Nintendo Store開幕後第一撃就推出近月人氣極高的動森(動物之森/動物森友會)系列商品,有齊家品、文具、精品等等,款式又多又靚!

動森系列家品包括有水杯、保溫杯、家居拖鞋,印有不同的動森場景之外,仲有動森入面的主要角色如KK、西施惠、狸克、麻兒。

另外仲有吸水地墊,印有其他人氣島民角色包括小潤、阿波羅,仲有島嶼設計,好可愛~

除了家品之外,仲有文具精品都好吸引~

連便攜化妝鏡、護手霜、唇膏都有。

不過My Nintendo Store的寄送地區暫時只限於日本,香港想購買的朋友可能要搵代購、其他途徑購買,或留意住官方網店最新消息,睇睇之後會唔會開放海外寄送服務啦。

>>My Nintendo Store<<

圖片來源:store.nintendo

 

 

即睇最新遊戲情報

最新遊戲情報

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓