【名牌減價】Jimmy Choo春夏季減價!鞋款/手袋/銀包低至6折

文: Tracy Chan
2020.06.28

名牌Jimmy Choo春夏季減價開鑼。Jimmy Choo的高踭鞋一向都是不少女士的心頭好,即日起,Jimmy Choo門市及官網開始春夏季減價,精選貨品低至6折,當中不少鞋款、手袋、銀包都有減價,更包括品牌的經典鞋款。有興趣記得唔好錯過喇!

Jimmy Choo最受歡迎的經典亮片高踭鞋以6折發售,更有不同顏色可以選擇,是今次減價的必買款之一。(點擊圖片睇價錢)

另外,亦有不同款式的高踭鞋款式,適合搭配不同的服飾。(點擊圖片睇價錢)
不喜歡穿高踭鞋的朋友也有多款平底鞋可以選擇。(點擊圖片睇價錢)
除了鞋款,Jimmy Choo的手袋及銀包同樣有減價。(點擊圖片睇價錢)
有興趣的朋友可到Jimmy Choo的門市及>官網<選購及睇更多減價款式。

減價貨品數量有限,售完即止,詳情及貨量請自行向網站查詢。購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。

來源:Jimmy Choo 

活動資訊

  • 地址 Jimmy Choo

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓