【銅鑼灣美食】銅鑼灣新推日本清酒自販機放題 2.5小時任飲任斟日本純米大吟釀

文: LorLor Lee
2020.07.08

清酒愛好者有福音啦!銅鑼灣的日本清酒藏所推出日本清酒放題,讓大家留在香港也能嚐到新鮮空運到港的日本清酒,只需一個價錢即可享2.5小時自助清酒放題,純米大吟釀及季節限定果酒任君選擇,適合大家與朋友一同暢飲聊天!

位於銅鑼灣的日本清酒藏所新推出日本清酒放題,2.5小時任飲任斟多款日本清酒,每日有6-7款日本直送的純米大吟釀及季節限定清酒供應。一眾酒迷要試試啦!

客人可持放題卡到清酒自販機,只需將放題卡插入自販機中便可斟飲不同清酒,採用自助模式。

餐廳會提供小冰桶以冰鎮清酒,大家就可以時刻飲到冰凍的清酒啦!

除了清酒放題外,餐廳同時提供各樣佐酒小食,送清酒一流!

福井松葉蟹甲羅燒配日本刺身蛋(跟法式麵包)($168)松葉蟹甲羅燒滿滿的蟹膏,甘香鮮甜,味道香濃,質地幼滑。

唐揚雞件配一口芝士($98)雞件外層金黃鬆脆,鎖住雞肉肉汁;芝士融化在酥脆的外殼中,味道濃郁。 

煎日式沖繩豚肉餃子($88)餃子焦底金黃薄脆,餡料飽滿。

日式溫泉蛋蟹籽薯仔沙律($68)入口軟滑溫醇,沙律醬配上軟綿薯仔,正宗日式風味。

店內有售賣來自日本直送過百款日本清酒,每款均新鮮空運到港。例如來自山口縣酒廠的大嶺純米大吟釀,有齊三粒、兩粒及一粒米,採用日本三大泉水之一的「弁天水」,酒質香滑,充滿果香及花香,無論男女都會鐘意!

活動資訊

  • 地址 銅鑼灣百德新街66-72號地下C & D號舖
  • 人均消費$201 - $400
  • 開放時間星期一至六12:00 - 23:00 (星期日全日休息)
  • 電話23822988

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓