手工心形芋圓網店推介!網購芋圓糖不甩/爆餡芋泥吐司 5分鐘在家煮到懶人包

文: Elly Lee
2020.07.28

開業約三個月已售出超過800盒芋圓的網店「丸系手作」主打健康低糖的煙韌手工芋圓同和爆餡芋泥吐司。他們的製品標榜不會添加任何增味劑、防腐劑,保證真材實料,兼食得滋味健康!小店更附上多款芋圓食法配搭,並且提供5分鐘就整到的懶人包。疫情期間大家不想到處走,不妨網購手工芋圓,留在家中都食到美味的芋圓糖水啦!

爆餡芋泥吐司份量十足,一盒有兩件,採用本地芋頭和臺灣肉鬆,以低糖配方製作,健康美味!芋泥餡加入牛奶,建議大家翻熱吐司享用,芋香味會更顯濃郁。吐司的香脆與芋泥的綿滑加起來,口感豐富。

手工三色芋圓分別有橙薯、芋頭、紫薯三種口味。全部都大大粒,口感煙韌。三色芋圓盒子有中盒(220g - $49)、大盒(270g - $65)和特大盒(320g - $69)的選擇。

這款自家推出的心形芋圓,煮完心形依然明顯,十分特別!三色心心芋圓盒子則有中盒(25粒/$59)和大盒裝(35粒/$79)的兩個選擇。

芋圓煮法十分簡單,先預備足夠蓋過芋圓份量的水。水滾後加入芋圓,大火烹煮4分鐘左右,直至芋圓全部浮起,緊記在煮的過程中要不時攪拌一下!建議將芋圓倒進冰水裡浸20秒,過冷河會令芋圓口感更加煙韌。

手工芋圓的食法有很多種,今日就介紹大家3種食法!第一種食法:倒入豆乳或鮮牛奶,美味之餘亦最簡單快捷。


第二種食法:小店提供桂花冰糖懶人包(加購價$8),讓你輕鬆煮出桂花冰糖芋圓糖水。製作方法十分簡單,只需要用滾水焗桂花和冰糖約5分鐘,之後加入芋圓就食得啦!

第三種食法:加入小店自家製手炒糖不甩粉(加購價$12),先將芋圓撈起,沖一沖水,落糖不甩粉就可以。

有興趣的朋友可到>IG@uen.hk<查詢及訂購!

提提大家,購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。

活動資訊

  • 地址 「丸系手作」網店
  • IG shopIG shop
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓