C AllStar 8月2日開慈善Live任點歌!屈臣氏蒸餾水捐口罩予有需要人士

文: Eunice Lam
2020.07.31

疫情期間不但要減少外出,無法去戲院看電影,連演唱會也被迫取消。屈臣氏蒸餾水聯同C AllStar在8月2日晚上9點半,在Facebook開Live唱歌,讓大家留在家中也可以聽到好歌,為香港人打打氣!屈臣氏蒸餾水更會捐出口罩予有需要人士,大家記得留意啦!

大家可以在8月2日晚上9點半,到Metro Broadcast 新城廣播有限公司或C AllStar Facebook專頁收看直播,C AllStar會與大家即場互動,所唱的歌曲也是由大家決定。無論你想聽C AllStar的歌,還是其他歌手的歌,也歡迎大家留言,就有機會唱中你喜歡的歌。

每位觀眾收看直播,屈臣氏蒸餾水也會捐出口罩予有需要人士及弱勢社群,與大家一起對抗疫情,提供更貼心的保護。大家有興趣聽好歌嘅話,就記得Mark實日子啦!

資料及相片來源:屈臣氏蒸餾水 Facebook

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

活動資訊

  • 日期2020年8月2日 - 2020年8月2日
  • 地址 Metro Broadcast 新城廣播有限公司或C AllStar Facebook專頁

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓