泰國人氣甜品店After You Cafe香港店預計10月前開幕 必食招牌芒果糯米飯刨冰

文: LorLor Lee
2020.08.14

不少港人都愛去泰國度假,當中必定有聽過這間泰國人氣甜品咖啡店After You Dessert Cafe,這間甜品店在當地有30多間分店,主打多款特色口味的刨冰及多士,其中的芒果糯米飯刨冰更視為到泰國必食!早在2018年已有計劃來港開分店,最近再有消息,官方表示香港店已完成裝修,希望10月前可以開幕,香港的甜品控係咪好期待呢?

泰國人氣甜品店After You Dessert Cafe早在2018年已有計劃來港開分店,並會在2019年底開幕,不過其後After You就指開店計劃壓後。最近終於再傳出香港店新消息,After You Dessert Cafe官方網站表示After You香港店已經完成裝修,待泰國禁航令解除後就可以為香港分店店員做培訓,計劃於未來1-2個月內開業,希望10月前可以開幕。

After You主打各款刨冰,款式多樣,其中的芒果糯米飯刨冰更視為到泰國必食!仲有其他特色口味都好受歡迎,例如泰式奶茶雪綿冰、草莓冰沙。 

同時蜜糖吐司系列都是招牌之一,還有多款口味選擇,十分吸引。 

不過目前暫時尚未公佈香港分店地址,更多新消息記住留意港生活專頁啦~

資料及圖片來源:After You Dessert CafeIG@afteryoudessertcafe

活動資訊

  • 地址 尚未公佈
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓