海洋公園十月森度遊!行山 瑜伽 星空Glamping

文: Mo Mo
2020.09.11

從此去海洋公園玩法不只得一種!園方剛剛預告,十月至十二月將有「前所未有新搞作」,主題更非常綠色健康,包括行山tour、入水族館做yoga,再豪玩靚景星空glamping,十月開鑼!果然是「不一樣的海洋公園」呢!

輕鬆行!首個野外考察團

有否想過去海洋公園不是玩機動遊戲而是去行山?今次公園就特別開放平時只供纜車維修人員進入嘅秘景路線讓大家在園區內行山,還有專業導賞員帶路,來一次健行兼野外考察。

導賞員會講解沿途動植物及昆蟲的品種和保育信息,資訊量相當豐富。導遊亦會分享一下員工平日如何keep住海馬個靚樣,還有不少關於登山纜車的奇聞和冷知識。

除了各種有趣的動植物,由於頭上就是纜車線,不時有纜車在頭頂穿梭,加上臨海山坡做背景,飽覽港島南岸的風景,打卡一流。

行山團全程約1.6公里,難度不算太高,慢慢走約一個半小時便能輕鬆完成,還可以選擇上行或下行,家長可以趁著入樂園玩的機會,順道帶小朋友 (注:6歲或以上方可參加行山活動) 來一次野外考察,身體力行認識大自然。

超舒壓!水族館瑜伽補充元氣

運動前最重要是熱身,從101日起,海洋公園將會開放多個園區舉行瑜伽班與健身班,讓大家鬆鬆筋骨。其中最叫人期待的,肯定是在海洋奇觀水族館內的Yoga class,在13米闊的巨型魚缸、5,000條魚前面做!瑜!伽!Model試做一陣,話感覺好似在水底做瑜伽一樣,還有大魚細魚圍住自己,超級放鬆好玩。

懶住chill!豪華星空露營團

要在香港glamping,但多數是海邊或草地,海洋公園的營地則設在山上纜車終點站,絕對是本地絕無僅有的高位靚景營地,預定11月中開張。

營地前有無敵海景,日間悠閒望海、賞日落;入夜後由於光害不多,可以一班朋友攤在露營椅上望住星空吹水,超級chill的說!

營地帳篷還是超闊落的Bell Tent,更齊備一系列露營家具,而且有冷氣!附近亦設有沖涼設備,舒服程度一流,不怕激嬲女友。

 

想參加以上活動的話,記得時刻留意海洋公園Facebook的公佈啊!

*資料由客戶提供

活動資訊

  • 地址 香港海洋公園 Ocean Park Hong Kong
  • FacebookFacebook
  • 網址網址

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓