【紅磡美食】紅磡新開爆餡漢堡外賣店!波士頓龍蝦/松露牛油果安格斯/生酮漢堡

文: Elly Lee
2020.09.21

紅磡新開一間漢堡包外賣店「Nomad Burger」,新店的招牌款式龍蝦安格斯漢堡餐牌最為搶眼,龍蝦大隻鮮嫩,非常吸引!漢堡店裝潢以純白簡潔為基調,鋪位狹小,只有吧枱2個座位供客人堂食。小店更特別推出生酮漢堡,讓一眾生酮飲食人士也能享用美味的漢堡。

雖然地方狹小,但「Nomad Burger」所提供的漢堡包款式非常多,客人亦可以自由配搭餡料和醬料,就連麵包都有4款選擇。而且小店所做的漢堡全部都份量十足,因此吸引了不少人慕名而來。

他們的招牌 — 波士頓龍蝦松露安格斯漢堡($98)用上原條新鮮波士頓龍蝦肉,啖啖爽口彈牙的蝦肉,再夾上2塊美國安格斯牛肉,配上車打芝士和搽上自家製黑松露醬料,豐富了整個漢堡的口感層次!而由於新鮮波士頓龍蝦供應十分有限,這款漢堡每日限量供應,大家可以先致電確定供應。

而另一款同樣是小店招牌的「松露牛油果雙層芝士安格斯漢堡」($70)選用美國鮮嫩多汁的安格斯牛肉,用黑椒和洋葱慢煮香煎,保留充滿牛香的肉汁。配以車打芝士、自家製牛油果蓉和松露醬,惹味十足!

除了以上幾款指定款式的漢堡,其實客人亦可按自己的喜好自由地配搭麵包、餡料和醬料。此外,小店更有提供生酮漢堡,選用生酮麵包及無激素雞扒,讓生酮飲食人士都能食到美味的漢堡。

他們的黑松露蛋黃醬薯條用上自家製調配的醬料,以Truffle Hunter黑松露醬配特濃白松露油,再加上蛋黃、檸檬等調味料製成。鮮炸香脆的薯條淋上鹹香惹味的醬汁,最後灑上一層Truffle Dust松露粉。

另外10月更有新款式漢堡登場,這款威士忌燒烤醬配烤大啡菇煙肉安格斯漢堡同樣足料,所選用的新鮮大啡菇厚身堅挺,以烤的烹調方式保留菌汁,配上惹味醬料,不論味道還是口感都十分吸引!

活動資訊

  • 地址 紅磡德民街29號德民大廈地下F3號舖
  • FacebookFacebook
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期一至日 12:00 - 21:00
  • 電話查詢6097 2623

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓