【山頂好去處】山頂廣場觀景台全新野餐露天草地!帶寵物野餐放電/毛孩影相館/寵物友善設施

文: David Tse
2020.09.27

山頂廣場在三樓觀景台增設了露天草地,主人可以帶同寵物一起於草地野餐,一覽薄扶林水塘和維港景色。另外,商場設有寵物打卡位,各位主人帶毛孩野餐之餘仲可以影靚相。商場更有完善寵物友善設施,可以放心帶毛孩一同逛街。即刻睇下有咩玩啦!

山頂廣場的觀景台新設置露天草地,主人能於草地上和寵物一同野餐,同時飽覽港島風景,海天一色,好靚啊!而商場內的不同餐廳也推出了Peaknic野餐套裝,各有特色,例如Mine House的香脆小食、金玡居的特色飲品以及人氣拌麵等,值得一試。

另外,毛孩照相館 Pawfect Barber Shop以寵物理髮店作主題,主人扮演理髮師裝作為寵物造型,配合照相館提供的各種有趣道具,幫毛孩影靚相!

商場也增設寵物專用升降機、專用路綫等,毛孩可於山頂廣場商場內落地行走,穿梭商場各層直達三樓觀景台,於露天草地上盡情奔跑。不放心讓寵物落地行走,商場更有寵物車可以租借。若餐廳貼上了寵物友善的貼紙,即代表歡迎寵物入店。提提大家,於商場範圍內,主人需為寵物戴上口罩及繫上不長於1.5米的繩帶。

925日起至1231日的每個週末及公眾假期,山頂廣場將於中庭舉辦PetMart多個品牌進駐設立期間限定店,包括PRIVATE i PETS人氣KOL Jerry.CKenji、仁愛獸醫 Petcore Vet and WellnessPET 101麥田捕手 假日市集 Dreamcatcher Holiday Market等,出售各款寵物食品、寵物用品、寵物保健食品、手作玩具

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓