【屯門美食】屯門即叫即炸原隻生炸雞髀小食店!招牌麻辣雞翼尖/秘製黑椒蘑菇飯/炸燒賣

文: Elly Lee
2020.10.29

屯門有間遠近馳名的小食店「很得輝(雞髀專門店)」,開業2年多依然經常大排長龍,不少人為了這份招牌生炸雞髀慕名而來,更有不少是捧場老顧客!小店主打即叫即炸的生炸雞髀和自家製特色小食,配以秘製的辣粉,食落夠晒過癮,即刻睇睇有咩好食啦!

「很得輝(雞髀專門店)」的生炸雞髀($32)之所以如此美味,除了因為即叫即炸之外,另一個原因是所選用的炸粉粉漿夠細薄,再採用極幼細的麵包糠,這樣才能造出輕盈的酥脆感!而且更要歸功於店主對於雞髀的大小、油炸時間及油温控制幾方面都十分講究,好好掌握以上幾點才能炸出金黃香酥,肉嫩多汁的雞髀。

小店提供多款自家調製的辣粉,配上新鮮炸起的炸物一同享用,相當惹味!除了有海苔椒鹽、麻辣椒鹽、香草辣粉,更有魔蠍辣粉和死神辣粉2款好辣人士必試的調味,麻味十足!

此外,更有多款小食提供,全部都同樣吸引。這份必試的招牌麻辣雞翼尖($22),份量頗多,雞翼尖煮得入味,再灑上秘製辣粉,滋味倍加!

深受附近街坊喜愛的這個秘製黑椒蘑菇飯(配生炸雞髀套餐價$48),醬汁夠多,蘑菇也不少。而秘製黑椒汁略帶甜味,能吃到陣陣洋葱香氣,味道頗為特別,有別一般連鎖店吃到的蘑菇飯。

除了炸雞髀,小店更有多款炸物小食供應,例如炸燒賣($22)和香酥椒鹽雞軟骨($39)。經油炸後的燒賣外皮變得香脆,內裡軟腍煙韌,整體口感外脆內軟,很有嚼感。再配上泰式辣醬,更加美味!

活動資訊

  • 地址 屯門仁愛堂街46號金滿閣地下C2號舖
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間星期二至日 12:30 - 02:00;星期一休息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓