Pocky兩款新口味餅乾條登場!冬日限定版特濃朱古力餅乾條/香烤牛奶百奇餅乾條

文: Eunice Lam
2020.11.02

為慶祝11月11日Pocky Day,全新推出兩款新口味,「Pocky 冬日限定版特濃朱古力餅乾條」 及「Pocky Tasty 香烤牛奶百奇餅乾條」。新包裝的設計及味道也充滿冬季的感覺,讓大家可以一邊品嚐新口味Pocky,快啲買嚟同家人朋友分享滋味啦!

「Pocky 冬日限定版特濃朱古力餅乾條」 以濃厚的朱古力包覆著餅乾棒,讓大家每啖也品嚐到香脆與朱古力互相配合的甜蜜口感。這款新產品特別加入特濃朱古力,喜歡朱古力的朋友唔好錯過啦!

「Pocky Tasty 香烤牛奶百奇餅乾條」 用上100%使用全麥粉,配上發酵牛油、Roast Milk 及朱古力,令餅乾條的口感更鬆化,吃零食的同時也可以攝取膳食纖維。

有興趣試兩款新產品的朋友,可以在各大超級市場、便利店及零售店買到啦!

 

活動資訊

  • 地址 各大超級市場、便利店及零售店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓