【尖沙咀好去處】日本瓷器藝術DIY工作坊 親手自製獨特風格杯/碟/碗

2020.11.12

有沒有想過日常都會用到的瓷器,包括杯、碗、碟,都可以親手設計呢?尖沙咀潛藝創意室就提供日本瓷器藝術手作課程,可以自製專屬自己的杯碟,送禮或自用都非常適合,有興趣的朋友不妨去試一試!

位於尖沙咀的瓷器藝術手作課程,由日本認證專業講師教授,有2款設計可以選擇,分別是貼及畫。

貼的方式先選擇自己喜歡的圖案,圖案全部由日本進口轉寫紙製造,選擇好之後可以剪下,然後用萬用膠設計好圖案擺位。完成後將貼紙逐一放入水中,貼上杯面,再用矽膠筆掃走中間的空氣和水分,最後用800度高溫燒焗就完成。

如果想用畫的方式,先找一個自己喜歡的圖案,然後導師會幫你打印出來,再沿圖案於碟上草稿,然後將釉上彩及調和油,混合後上色,最後同樣用800度高溫燒焗就完成。

如果想瓷器更特別,可以選擇加金色或銀色邊。

藝術室同時提供擴香石課程,及拼貼藝術課程,有興趣的朋友可以>>按此<<Klook平台訂購。

活動資訊

  • 地址 尖沙咀中晶金融中心16樓全層
  • 人均消費$401 - $800

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓