【聖誕禮物2020】40大惡搞朋友中伏聖誕禮物推介!絕交等級家品雜貨/單身狗禮物/搞笑精品遊戲

文: 張凱淇
2020.12.12

聖誕節如果準備與朋友大玩交換「惡搞禮物」的話,就一定不能錯過以下所介紹的40份搞笑中伏禮物推介,從專屬單身狗的僞男/女朋友枕頭、手機殼、到無厘頭惡搞雜貨,或是有趣遊戲類,應有盡有,價錢亦大概在港幣$30~$200左右,有興趣的朋友記得趁聖誕前夕,到網購平台買一份送給朋友,給他們難忘的「驚喜」回憶!

單身狗禮物類

這次特別精選出10款可以在Pinkoi等的網購平台找得到、適合送給單身好友的禮物推介,偽男友臂彎、6舊肌抱枕、十指緊扣手機殼等等,款款保證拆禮物時笑到碌地!(點擊圖片睇價錢)

無厘頭帽類

想度過一個難忘的聖誕節,交換禮物環節當然少不免一兩款裝扮類的搞笑雜貨,來令聚會變得更有趣好玩!外觀有趣怪誕的聖誕樹、雨傘、及高爾夫主題帽,搶眼的設計絕對能讓身邊朋友成爲全場焦點,若想更重口味,可以選擇光頭頭盔,超逼真造型可説是懲罰等級的禮物之選!(點擊圖片睇價錢)

變裝類

除了帽類,想要較爲簡單的整人變裝道具的話,不妨可以選擇「手用底褲」、染鬍子彩虹閃粉、魚乾髮飾等搞笑禮物。(點擊圖片睇價錢)

惡作劇類

被譽爲是「絕交等級」的惡作劇雜貨禮物選擇,大概種類都離不開「噁心」小物,像是惡作劇蜘蛛木盒、老鼠滑輪玩具、煙肉芝士味蟋蟀零食、Facebook版面浴簾等等,考驗友誼!(點擊圖片睇價錢)

搞笑類

多款搞笑類精品均有著讓人哭笑不得的外型與用途,例如以收銀機內存錢庫作設計重點的銀包、馬桶造型餐盤,就連童年回憶NOKIA造型手機殼都用,多款不超過港幣$100元,買來惡搞朋友就最適合不過!(點擊圖片睇價錢)

遊戲類

全白面扭計骰、眼鏡打籃球等等無厘頭遊戲,總是會令聖誕聚會氣氛變得更高漲,與好友們現場對決,相信一定會有十足笑料!(點擊圖片睇價錢)

*購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。

活動資訊

  • 地址 各大網購平台

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓