【石峽尾好去處】石峽尾天然藍色紮染DIY體驗 全港最大染缸/30款布材任揀/不同紮染技巧

2020.11.18

好多人對「紮染」應該都不陌生,布品上一個個獨特的圖案令人感覺非常治癒。石硤尾一間「藍小屋」工房就提供天然藍染工作坊,有全港最大的藍染缸,更有30款布材隨意選擇,包括布袋、圍巾、帽、衣物、甚平等,非常適合親子/情侶一齊體驗!

位於石硤尾賽馬會創意藝術中心的藍小屋,提供由藍草植物而成的天然藍染體驗,由導師教授不同紮染技巧。

首先揀選你喜歡的布品,再用波子及橡筋綁在布料上。用橡筋紮過的地方,就可以做出留白的圖案。

紮好後先將布料濕水,然後放入藍染缸染色,用手按壓令布料更上色,約2分鐘後拎起,,再重複動作覆染。鬆開橡根後拿去洗水,最後風乾就完成!

工房同時提供不少現成產品,可以即場買走。

有興趣工作坊的朋友可以>>按此<<Klook平台購買。

活動資訊

  • 地址 石硤尾白田街30號賽馬會創意藝術中心L2-10
  • 人均消費$401 - $800

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓