【聖誕自助餐2020】佐敦逸東酒店懷舊主題聖誕自助餐 $358起食勻鐵板牛扒/香烤火雞/珍寶梳乎厘

文: LorLor Lee
2020.12.01

位於佐敦逸東酒店Eaton HK的普慶餐廳今年推出以香港懷舊聖誕大餐為主題的聖誕自助餐—「那些年,我們一起吃的聖誕大餐」,提供多款經典港式聖誕美食,包括珍寶梳乎厘、鐵板牛扒、冰糖葫蘆、雞蛋仔、傳統聖誕火雞等節慶美食,當然亦不少得任食生蠔及冰鎮海鮮,最平$358就食到!今個聖誕約埋親朋好友歎個聖誕大餐啦~

佐敦逸東酒店Eaton HK的普慶餐廳為大家準備了以香港懷舊聖誕大餐為主題的聖誕自助餐,將於12月1日至31日期間供應,最平每位$358就食到酒店聖誕大餐!

普慶餐廳以懷舊經典節慶美食為主題,但改用矜貴的食材入饌,大蝦沙律換上味道鮮甜、肉質彈牙的龍蝦沙律;鐵板牛柳改用美國USDA Prime級肉眼牛扒或油花豐腴的和牛柳,淋上濃郁的黑椒汁或蒜茸汁,配上厚切波浪薯條及雜菜,把傳統滋味完美昇華。最具香港特色的豉油西餐,一定少不了瑞士雞翼,將其換上乳鴿煮成瑞士汁乳鴿,別有一番滋味。

其他聖誕懷舊菜式包括有香烤肥火雞、蜜汁火腿配烤菠蘿、瑞士Raclette熱溶芝士、法式龍蝦湯、德國傳統聖誕烤鵝等等,匯集各國特色。亦有燒海鮮如蒜茸燒大虎蝦、燒煙肉帶子及超過十款海鮮熱葷等;而日式美食專區供應多款刺身、手握壽司及和食,如生蠔天婦羅、海膽手卷、燒白鱔等。

飽餐一頓後當然少不了懷舊甜品,包括珍寶梳乎厘、火焰雪山和冰糖葫蘆(包括山楂、士多啤梨及提子)。甜品專區更會佈置成懷舊士多,擺放多款充滿兒時回憶的糖果,有即叫即製的雞蛋仔、夾餅等。另外每位客人更可獲得一張懷舊餐飲券,用以換領經典港式特飲,包括雜果賓治、香港特有的菠蘿冰和椰汁紅豆冰、棉花糖朱古力或聖誕香料酒(Mulled Wine),回味昔日香港的美好時光。

「那些年,我們一起吃的聖誕大餐」自助餐

供應日期:由2020年12月1 日至31日供應 

按圖睇睇自助餐價錢:

有興趣記得book定位啦!

活動資訊

  • 日期2020年12月1日 - 2020年12月31日
  • 地址 香港九龍彌敦道380號Eaton HK B1樓層

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓