台灣櫻桃鴨食品登陸香港!鴨胸/煙燻鴨腿/鴨肉丸子 HKTV Mall及各區門市有售

文: Eunice Lam
2020.12.21

現在在香港也能隨時食到台灣櫻桃鴨,香港品牌六木甲食推出一系列以台灣櫻桃鴨製成的食品,包括特選鴨胸(原味)、特選鴨胸(黑胡椒味)、煙燻鴨腿及鴨肉丸子。大家可以在HKTV Mall或各區門市購買,即刻睇吓產品詳情啦!

煙燻鴨胸有兩款口味,分別是原味和黑胡椒味,可以冷食作沙律配料或熟食配意粉煮食。煙燻鴨腿可以作為下午茶,為大家帶來健康又輕盈的飽肚感。六木甲食更將鴨肉製成鴨肉丸子,方便大家平時在家中煮麵時,加入作配料,鴨肉丸子彈力十足,肉味香濃富層次感。

有興趣的朋友可以在 HKTV Mall  <小田屋百貨、餸潮(土瓜灣 / 深水埗店)、美樂士多(南昌 V Walk )FRUCA (荃灣 D·Park )及永順凍肉(元朗大橋街市)購買。

活動資訊

  • 地址 HKTV Mall 的 、餸潮(土瓜灣 / 深水埗店)、美樂士多(南昌 V Walk 店)、FRUCA (荃灣 D·Park 店)、永順凍肉(元朗大橋街市)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓