【將軍澳美食】將軍澳新開3000呎復古工業風海景Cafe 歎三層法式焦糖班戟/炸軟殼蟹松葉蟹肉飯

文: LorLor Lee
2021.01.10

將軍澳海濱長廊新開3000呎海景Cafe「Urban Coffee Roaster」,走復古工業風。店內有吧枱讓客人欣賞手沖咖啡過程,還設有窗邊位,可以邊看海景邊歎咖啡美食。即刻睇睇這間將軍澳海景Cafe介紹啦!

將軍澳海濱長廊最近新開一間海景Cafe「Urban Coffee Roaster」,佔地3000呎,裝修以復古工業風為主,門口好搶眼,成為不少客人的影相打卡位。 店舖遲些還會開放外賣窗位,以將會推出自家製的咖啡雪糕。

店內有吧枱讓客人欣賞手沖咖啡過程,店內更引入一部旋轉蒸餾機,在真空的環境下,降低蒸餾溶劑的沸點,讓牛奶口感更香滑,保持最原始的味道。同時有售自家品牌的咖啡豆,每個包裝罐都有一個號碼,如果客人有興趣再回購時,不需要一定記得名字而是記得號碼就足夠,方便易認,好貼心。

餐廳cafe menu:

Cafe提供輕食沙律、主菜、甜品等。當中人氣菜式有伊比利亞28月黑毛豬火腿班尼迪蛋多士($118),份量足料,賣相精緻,一切開流心蛋漿湧出~

松葉蟹肉飯配原隻炸軟殼蟹($128),蟹肉肥美有膏,飯粒配上蟹籽增加口感,送飯一流,清新不膩。

小食有特色鹹蛋黃炸山藥($68),入口香口爽脆,咸香味香。

甜品推介法式焦糖班戟($108),面層燒至焦脆金黃,口感鬆軟;檸檬蛋白批($58),酸甜清香。另外還有三層朱古力凍餅、焦糖流心凍餅、芒果椰子奶凍批等等。

店內提供13-15款手沖咖啡,款式亦會定期轉換,讓大家能以相宜的價錢都能飲到比賽質素的咖啡。

活動資訊

  • 地址 將軍澳唐賢街29號藍塘傲地下12號舖
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓