【旺角美食】旺角抵食$25巨型炸雞髀 即叫即炸!任加6款調味粉 煉奶Oreo西多士/炸芝士四重奏

文: Elly Lee
2021.02.03

講起旺角掃街,不禁會想起旺角中心!旺中除了有數之不盡的平衫買,近兩年更設置立食區,引入多間人氣小食店,主打各式各樣的特色掃街小食,不少人為了這些旺中美食慕名而來。今次介紹一間抵食美味的旺中小食店「365炸雞」,價錢親民之餘,食物質素高。小食店的招牌$25巨型炸雞髀十分受歡迎,炸髀皮脆肉嫩,仲幾Juicy!全部炸物都是即叫即炸,更提供6款調味粉,讓客人自由任加。小食店的Oreo西多士和Shake Shake雞髀肉都好吸引,即刻睇下有咩好食啦!

旺中小食店多不勝數,而且各有千秋。這家旺中小食店「365炸雞」十分有Heart,招牌$25原隻炸雞髀最為有名。店名之所以為「365炸雞」,店主表示希望大家一年365日都可以食到美味炸雞髀。除了炸髀,小食店有多款炸物提供,價錢平民,小食份量多,並推出6款調味粉任你加。

「365炸雞」堅持以自家秘製調味粉醃製雞髀,並讓客人以平民價錢食到美味大份的炸髀($25)。用上手掌這麼大的雞髀,即叫即炸,炸髀皮脆肉嫩,食落仲幾Juicy!另外更有麻辣炸雞髀($28)選擇,辣味辣得挺過癮。

這款新推出的Shake Shake雞髀肉($18)都好吸引!雞髀肉夠嫩滑,客人可以於特選的9款調味粉裡選一款,加入雞髀肉裡Shake Shake。9款特選調味粉包括:雪山芝士、四川風味、牛油蜂蜜、日式咖哩和梅子等。

另外,煉奶Oreo西多士($25)和炸芝士四重奏($38)都好受歡迎。煉奶Oreo西多士味道是意想不到的匹配。芝士四重奏包括拉絲芝士條、芝士丸、芝士獅子狗、芝士拉絲波,芝味十足,芝士控不要錯過啦!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓