【郊野好去處】輕鬆遊大美督家樂徑行山路線推介 飽覽船灣淡水湖+八仙嶺景色

2021.03.12

大美督(大尾篤)是香港一個熱門的郊遊勝地,好多人都會去大美督主霸踩單車,不過好多人未必知道,除了踩單車之外,其實亦可以行山!大美督家樂徑全程只有約1公里,非常輕鬆易行,適合親子或行山初山去個輕鬆郊遊!不過記得行山都要保持社交距離,自己垃圾自己帶走。

大美督連接船灣淡水湖的水霸,由於船灣三面環山,景色怡人,因此漫遊主霸成為大美督的熱門活動。

好多人都沒有留意到,其實大美督有一條家樂徑,短短1公里就途徑4個觀景台,可以俯瞰淡水湖、仰望八仙嶺、船灣海以及馬屎洲的風景而且好適合欣賞日落美景!

就算只有1公里,山徑前段已經有涼亭可以作為休息點,而且可以欣賞船灣淡水湖全景,非常寫意。

交通方式:可乘搭九巴75K/275R(只於星期日及假日行駛)或專線小巴20C/20R前往「大美督」巴士總站,向船灣淡水湖主壩方向步行約5分鐘,就可到達白普理賽馬會青年旅舍旁起點

難度︰1/5

全長︰約1公里

起點:大美督巴士總站

終點:大美督巴士總站

時間︰約45分鐘

>>按此<<看地圖

來源︰漁農處

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓