IKEA過百款產品下調售價 食物盒$6.9!廚房用品/家品$5.9起

文: Tracy Chan
2021.03.21

IKEA宜家家居的家品一向都大受歡迎。近日IKEA就公有最新一輪的「再創低價」產品,過百款產品下調售價出售,例如食物盒、USB線、廚房用品等,最平$5.9起。即睇有一眾IKEA「再創低價」產品啦!

IKEA透過有效率且可持續發展的方式去設計、生產、包裝及運送產品,例如大批量訂單、平盒包裝等,令商品的成本降低,從而下調售價,推出多款「再創低價」產品。


今次下調售價的產品不少屬廚房用品,例如食物盒、麵粉篩、量匙等。當中,只需$6.9就買到3個食物盒。(點擊圖片睇最新售價)
而其他「再創低價」產品就包括USB線、飾品、時鐘等,最平$5.9起。(點擊圖片睇最新售價)
來源:IKEA 

活動資訊

  • 地址 IKEA

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓