Camping 新玩法 一站式車頂露營+租車體驗

文: U Magazine
2021.04.16

Glamping 露營大家玩得多,Car Camping 車頂露營體驗有冇興趣試?無論你有冇車,可以享用車頂露營租借服務,咁梗係要有車牌啦!有車嘅的朋友(普通私家車有足夠承重力亦可)只需租車頂架,先將車輛駛到指定地點,就有專人幫你安裝車頂營,成功安裝後可以出發去營地!冇車的朋友一次過 Book 套票,包車、車頂架及床墊,而枕頭袋、枕頭、睡袋、床單等露營用品需自備,額外升級 $300 起包天幕、營桌、營凳、煮食爐、移動電源、營燈、燈帶及收納箱等用品。

無論你有冇車,可以享用車頂露營租借服務,咁梗係要有車牌啦!

套票包括專人安裝車頂營。

已安裝好車頂營的私家車可出發去營地!

軟露營車頂空間足夠兩大一小在內活動及休息。

另外加 $300 起可升級裝備套裝,包括天幕、營桌、營凳、煮食爐、保温箱、移動電源、營燈、燈帶及收納箱等。

開車頂營唔困難,只需固定好樓梯,再撑起門窗位置即可,營內空間夠兩位成人加一小朋友。另一款硬身車頂營,窗位打開幅度大,高大的朋友比較合適,不過預訂套票時,車款及車頂營款式均不設選擇。萬事俱備,最緊要記得自行租用可供汽車露營的場地,套票唔包,而且唔好違法停泊係非指定既營地!

 

【INFO】一站式租借車頂營連汽車套票

收費:$1,500 起

車頂營租借服務

收費:$500 起

預約:Holimood 網站

註︰租用人必須持有至少 25 歲的香港身份證,並持有超過 24 個月的香港駕駛執照,暫准駕駛期不計算在內。

 

photo/Ricky

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓