【大角咀美食】爆汁肉味濃!手打和牛漢堡店 達7款醬料!惹味鹹蛋流沙/秘製川式麻辣

文: Elly Lee
2021.06.09

大角咀一帶出名多美食,隱藏著不少誠意用心的街坊小店!而這間主打手工和牛漢堡和自家製醬汁的「醬堡」就是其中一間大角咀人氣街坊漢堡店啦。用上高級美國SRF和牛肉,經過手打過程和精準的烹煮,將肉汁鎖緊,牛味極濃郁啊。而且更多達7款醬料選擇,有人氣鹹蛋流沙和秘製川式麻辣等,非常吸引。每個漢堡都足料大份,夠晒飽肚。「醬堡」更特別加入Omakase漢堡;就是由大廚隨機發辦,每日皆有不同。喜歡吃漢堡的大家一定不能錯過啊。

大角咀街坊漢堡店「醬堡」地方不大,座位數個。純白簡約設計,透亮的落地玻璃,光線充沛,予人舒服感覺。「醬堡」顧明思義醬汁就是其賣點,漢堡口味繁多,多達7款醬料選擇。特別加入Omakase漢堡,由大廚隨機發辦,相當有驚喜。

而且小店主打手工和牛漢堡,選用高級美國SRF和牛肉,食落啖啖爆汁,牛味極濃厚。這份雙層芝士和牛堡(單點$73 //套餐$88),用上美國SRF和牛肉和自家製手打牛肉,加上車打芝士、水牛芝士、生菜、蕃茄和酸瓜,份量十足!加錢升級至套餐的話,可於12款小食或飲品裡面自由任選2款。

黃金流沙醬蝦堡(單點$73 //套餐$88)亦是小店的人氣之選。小店特意將惹味的鹹蛋流沙醬放在蝦餅裡面,食落啖啖鹹蛋流沙,惹味十足。而且更讓客人食得方便。

喜歡吃辣的,一定要試試這個川式麻辣醬堡(單點$53 //套餐$68),麻辣醬香口,辣得過癮,令漢堡倍加滋味。

小食方面,可以一試這份小食拼盤($48),炸蠔2隻,和牛脆皮腸及瑞士蔥油腸各1條。炸蠔有驚喜,沾醬吃更加美味。

小店更有推出自家製冷泡茶飲($28)和冷泡咖啡($38),可以一解漢堡膩感。


活動資訊

  • 地址 大角咀角祥街70-76號中興樓地下1號舖
  • 人均消費$51 - $100
  • 醬堡3611 9016
  • 開放時間星期一至日 11:30 - 21:30

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓