【荔枝角好去處】AEON荔枝角店全新裝潢登場 日本千葉蜜瓜/鹿兒島黑豚肉/吞拿魚節

文: David Tse
2021.06.24

早於2011年進駐荔枝角的AEON,最近以全新面貌登場!為顧客提供更多日本的新鮮食品、肉品和種類繁多的家具百貨。更有千葉蜜瓜、烏取西瓜、鹿兒島黑豚肉、吞拿魚刺身等人氣貨品,有興趣的朋友萬勿錯過!

AEON荔枝角店於6月24日正式完成改裝,以全新面貌登場。囊括鮮果、日常食品、冷凍肉品、海鮮、個人護理、清潔用品等等,一應俱全。是大家入手日常用品的好去處。

有多款人氣日本鮮果,在香港備受歡迎的千葉蜜瓜、烏取西瓜等等,喜歡日本生果一定要嘗試。

還有千島海產區和多款肉品,金槍魚鮫、鹿兒島黑豚肉、美國穀飼牛、高級A4和牛等。場內還有其他豐富貨品,貨品齊全!

 

 

活動資訊

  • 地址 九龍深盛路8號碧海藍天地下至二樓

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓