【月餅2021】百變小櫻月餅禮盒限量登場 粉紅櫻花/基路仔奶皇月餅 (附購買連結)

文: Tracy Chan
2021.08.31

百變小櫻月餅新登場!日本官方認證的限定百變小櫻月餅禮盒今年中秋節將於香港推出,月餅禮盒設計以《 百變小櫻 Clear咭 》的魔法書作封面,內有櫻花月餅、基路仔奶皇月餅、經典伯爵茶月餅。喜歡百變小櫻的朋友記得入手喇。

日本官方認證的限定百變小櫻月餅禮盒首度登場,禮盒設計以《 百變小櫻 Clear咭 》的魔法書作封面,主色調為粉紅色。禮盒內含共有6件月餅,分別有3款口味:櫻花、奶皇、伯爵茶。

當中,木之本櫻櫻花月餅以粉色月餅外皮夾入細膩的綠豆餡料,口感甚為綿密,月餅散發淡淡花香味道。基路仔奶皇月餅印有可愛細緻的基路仔大頭圖案,全採用天然牛油製造,質感綿滑。而經典伯爵茶月餅茶調清香自然,且茶味濃而不澀。
百變小櫻月餅禮盒現已接受網上預訂,每盒售價為$368,數量有限,售完即止。有興趣的朋友可>按此<訂購及了解更多詳情。 

提提大家,購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓