【聖誕禮物2021】LOG-ON聖誕禮物2021推介 派對遊戲/搞怪禮物/卡通精品

文: Tracy Chan
2021.12.01

踏入12月,大家都開始準備聖誕禮物,不少人都會到LOG-ON選購。LOG-ON今年聖誕發售不少得意產品,非常適合作聖誕禮物,包括派對遊戲、美妝套裝、電子產品、香薰擺設、卡通精品等。即睇LOG-ON 2021聖誕禮物推介啦。

搞怪禮物

搞怪禮物一直都是聖誕Party的人氣禮物,LOG-ON今年就發售炸雞桶Box Set、咸豬手Cushion、CLS公司鐵牌等爆笑造型禮物。(點擊圖片睇價錢)
派對遊戲Party Games
聖誕派對大家都喜歡玩遊戲炒熱氣氛,大家可在LOG-ON找到不少懲罰遊戲、酒Game等大熱遊戲產品。(點擊圖片睇價錢)
卡通精品
LOG-ON還有不少人氣卡通精品,例如有三眼仔、勞蘇、大口仔、小王子等角色,不少都得意又實用。(點擊圖片睇價錢)
電子產品
送給男朋友的聖誕禮物就可以選擇Booster Heat Hot W溫暖按頭智能按摩槍、ELEEELS S1熱石按摩套裝等電子產品。(點擊圖片睇價錢)
美妝套裝
送給女生就可以選擇護膚套裝,LOG-ON集合毛穴撫子、Lululun、SOFINA等多個人氣品牌的美妝套裝,當中包括化妝品、護膚品、指甲油等產品,非常多選擇。(點擊圖片睇價錢)
家品及特色禮物
聖誕禮物不妨可以考慮木製家居擺設及香薰等產品。亦可以選擇趣怪文具、日本Ayanokoji的口金包、LOQI環保袋等造型可愛的小物。(點擊圖片睇價錢)

活動資訊

  • 地址 LOG-ON

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓