教主推介|必入手聖誕禮物 Nothing ear (1)全新黑色版本登場

文: a.Ki
2021.12.18

【#聖誕2021】 今個聖誕,各位揀好禮物比身邊另一半未呢?如果你係鏡粉,又或者係前夫,就一定識得呢款有教主加持嘅無線耳機Nothing ear (1)!聖誕前夕,Nothing推出全新黑色版本,黑魂格調真係型到小編都忍唔住要大推呀,而且價格同樣維持$799,CP值超高!

早前一登場便全城搶購的Nothing ear (1)無線耳機,全球現已訂購超過30萬台!主打純淨音質、極致防水及頂尖的消噪技術,加上獨特的透明外殼設計,令人一見即想入手。

這次全新推出的黑色版本除了保留透明外殼,同時採用全新的煙燻色飾面,用上啞光黑色矽膠耳塞及內部耳機殼,一體感十足,型格玩味於一身!

黑色版本和白色版本一樣,播放時長高達 5.7 小時,配合充電盒可播放長達34小時*,叉一次電聽足全日都無問題。

*電池續航時間取決於ear (1)的設置、使用及環境等因素

ear (1) 的降噪模式可選用「輕度模式」、「最大模式」及「透明模式」,隨環境及自身需要而轉換,是無線耳機必備的function之一。

這次Nothing更藉此宣佈,ear (1)現已實現碳中和,它所產生的1.78公斤碳足跡將在新的包裝標籤上標示,作為消費者購買產品時的一個新的考慮因素,並使品牌逐步實現可持續發展。

心動不如行動!

如果你都想入手全新黑色版本,即刻到以下各大銷售點入手啦!

銷售點:連卡佛 Lane Crawford、1O1O、csl、各大連鎖店以及澳門電訊 CTM
官方網站:https://hk.nothing.tech/

 

資料由客戶提供


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓