元朗好去處 | Sanrio人氣AP鴨及PC狗登陸YOHO!14呎高巨型甜筒打卡位/期間限定店/美食市集

文: 曹冰冰
2022.04.23

召喚各位Sanrio粉絲!Sanrio人氣AP鴨及PC狗,將會由5月上旬至6月5日登陸元朗YOHO MALL,除了有4大至SWEET甜品區,更有14呎高雪糕甜筒打卡位,想先睹為快就即看以下詳情啦!

元朗YOHO MALL將會由5月上旬至6月5日,設置Sanrio兩大人氣角色AP鴨(Ahiru No Pekkle)及PC狗(Pochacco)打卡位。現場會4大甜品區,由AP鴨和PC狗化身可愛甜品教主,與大家來個甜蜜約會!YOHO MALL I及II中庭特設巨形甜品屋甜蜜時光門,讓大家穿梭於一系列的甜點主題裝飾,例如大型朱古力、波板糖及曲奇等等,拱門旁邊亦設置了一排印有角色造型的巨形朱古力。

現場還有「魔幻曲奇盒」和14呎高的「紅粉至『趣』甜筒」,AP鴨和PC狗會穿上甜品大師裝束坐在巨型冬甩及士多啤梨蛋糕上,當然不少得要與印有他們造型的馬卡龍及棒棒糖合照啦!而在YOHO MALL I的「至萌甜筒世界」,AP鴨和PC狗會化身成伴著不同新鮮配料的甜筒雪糕球。

相信大家一定會忍不住將可愛的AP鴨和PC狗一擁回家,所以Yoho Mall I & II特設了期間限定店,發售過200款AP鴨、PC狗及Sanrio產品,當中超過20款全新推出之主題精品及食品。而位於YOHO Mall II中庭的限定店,更推出限量200部迷你夾公仔機。至於「甜蜜美食市集」雲集超過7間人氣美食攤檔,出售多款主題限量版甜點,包括「特別口味芝士蛋糕」及「限量版香港糯米糍」等,甜品控一定不能錯過!

YOHO MALL「Ahiru No Pekkle · Pochacco甜蜜約會」

地址:YOHO MALL I及II中庭
日期:2022年5月上旬至6月5日
時間:10:00-22:00

Ahiru No Pekkle · Pochacco期間限定店

地址:YOHO MALL I及II中庭
日期:2022年5月上旬至6月5日
時間:11:00-21:00

資料來源:YOHO MALL 形點

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓