KFC大送COLLAR應援手幅及手機架!食足16日儲齊一套!配搭爆脆雞出新食法蘸3款異國風味沾醬!

文: 梁穎心
2022.04.27

KFC「爆脆雞」又有新搞作,現凡購買指定套餐即送「COLLAR」限定禮品!KFC由4月28日起追加 3 款沾醬配搭「爆脆雞」,包括法式他他醬、北歐玉桂蘋果醬、及美式甜辣醬。明日起率先登場的是 COLLAR 成員個人應援手幅,5月14日起更送你 COLLAR 成員手機架!想知如何獲得COLLAR禮品及爆脆雞新食法就要睇埋內文喇!

外脆內嫩的「爆脆雞」有新食法喇!KFC將由4月28日起推出3款沾醬配搭「爆脆雞」,分別為清爽酸甜的法式他他醬、清新芳甜的北歐玉桂蘋果醬、及酸甜帶辛辣的美式甜辣醬。現凡惠顧「爆脆雞」套餐, 即可配搭一款滋味沾醬!另外,惠顧任何可選雞件口味的套餐均可免費選配「爆脆雞」!

KFC更會與 COLLAR 攜手推出第二浪限定禮品,由4月28日起至5月29日,凡惠顧 O4「爆脆雞滿足套餐」(堂食/外賣自取)或「爆脆雞 2 人餐」 (好味速遞)即可獲得「COLLAR」(4 月 28 日起,共 8 款)或手機架 (5 月 14 日起,共 8 款) 1份。精品數量有限,送完即止。

成員個人應援手幅

手機架

COLLAR成員應援手幅及手機架按不同日期派發,每名成員出場只限兩日,粉絲要Mark實日期喇!如果想儲齊禮品,最少食足16日爆脆雞呀!

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

 

來源:KFC

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓